خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

پایان نامه بررسی حقوقی مالکیت فکری در ایران و به طور عام

پایان نامه بررسی حقوقی مالکیت فکری در ایران و به طور عام

مقدمه

از آغاز زندگی بشر، تا دوران تکامل اولیه‏ای که به تولد مفاهیمی چون «حق، مالکیت، و..» منتهی شد، اعمال مالکیت و سلطة مالکانة انسان بر اشیاء، اموال و حتی افراد، تابع فرهنگ و عرف دوران مخصوص به خود است که از موضوع موردبحث خارج می‏باشد. با پیدایش مفهومی «مالکیت، مال و حق» مالکیت تنها به شکل سلطه بر اشیاء مادی و در غالب منقول و غیرمنقول و در مواردی نیز به شکل سلطه بر فرد انسان یا جاندار دیگر متصور بود. اما در طی قرون متمادی جایگاه حقوقی مالکیت فکری به مرور شکل گرفت و امروزه یکی از به روزترین و مهمترین انواع مالکیت هاست که با جنبه‏های خاص فرهنگی، اجتماعی، تجاری و صنعتی در یک بستر حقوقی دچار تحول کامل‏تری می‏شود.

به عقیدة بیشتر نویسندگان حقوقی، واژه مالکیت فکری برآمده از واژه انگلیسی «Intellectual property» است و ترجمة «مالکیت معنوی» برای آن چندان شایسته نمی‏باشد. به هر صورت از مطالعة اجماع بین‏المللی چنین بدست می‏آید که کشورهای جهان به این مقوله اهمیت بسیار داده و از آن جهت افزایش پیشرفت فناوری و تولیدات مختلف صنعتی، تجاری و فرهنگی بهره می‏برند و در کشور ما نیز به نظر می‏رسد غفلت قانونگذار روبه پایان است و شاهد حرکت‏های مثبت و قدم‏های بزرگی در این زمینه هستیم.

فهرست مطالب

عنوان----------------------------------------------- صفحه

مقدمه -------------------------------------------------- 1

فصل اول بررسی مالکیت فکری به طور عام---------------------- 2

1-1- ویژگی‏های مالکیت فکری--------------------------------- 2

1-2- تاریخچه‏ای کوتاه از پیدایش مالکیت فکری--------------------- 4

1-3- بررسی شاخه‏های مالکیت فکری و نقدی بر آن------------------ 8

1- شاخة مالکیت صنعتی------------------------------------- 8

2- شاخة مالکیت ادبی و هنری--------------------------------- 8

1-4- عزم جهانی------------------------------------------ 11

WIPO------------------------------------------------- 16

توضیحاتی کوتاه پیرامون موضوعات داخل در محدودة کپی رایت و حقوق مشابه آن 18

حقوق مشابه کپی رایت-------------------------------------- 21

فصل دوم حقوق مالکیت فکری در ایران------------------------ 23

2-1- سوابق توجه قانونگذار ایرانی به مالکیت فکری----------------- 23

در باره مالکیت ادبی و هنری---------------------------------- 27

2-2- بررسی جایگاه مالکیت ادبی و هنری در نقد قوانین مربوطه-------- 32

نرم افزارهای رایانه‏ای-------------------------------------- 37

2-3- بررسی ضعف‎ها، موانع و بیان راهکارها--------------------- 42

در لزوم الحاق ایران به کنوانسیون‏‎های مربوط به کپی رایت و آثار آن---- 42

1- تحول در قانونگذاری------------------------------------- 42

2- تحول در دستگاه‏های اجرایی------------------------------- 43

3- تحول در ابعاد رسیدگی قضایی----------------------------- 44

الف) وجود تنگنا در صدور رأی------------------------------- 44

ب) جوان گرایی در کادر قضایی------------------------------- 45

ج) کمبود آرای وحدت رویه----------------------------------- 47

4- لزوم دیپلماتیک و حرکت یکپارچه در سطح بین‏المللی--------------- 48

منابع فارسی --------------------------------------------- 52



خرید فایل



لینک منبع :پایان نامه بررسی حقوقی مالکیت فکری در ایران و به طور عام

پایان نامه بررسی حقوقی مالکیت فکری در ایران و به طور عام | تحقیق ... www.risearticle.ir/download/390‎Cached23 ا کتبر 2016 ... پایان نامه بررسی حقوقی مالکیت فکری در ایران و به طور عام ... دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین سرمایه فکری و عملکرد مالی شرکتهای موجود در بازار ... دانلود پایان نامه بررسی حقوقی مالکیت فکری در ایران و به طور عام | تک ... www.tak-ir.org/مالکیت-فکری-در-ایران-به-طور-عام/‎Cachedبا سلام و احترام خدمت شما بازدیدکنندگان لطفا موارد زیر را به دقت مطالعه نمایید : عزیزانی که به هر دلیل موفق به دریافت و یا دانلود فایل مورد نظرشان نشده اند (می توانند ... پایان نامه بررسی حقوقی مالکیت فکری در ایران و به طور عام buybt.stu1.ir/.../%26%231662%3B%26%231575%3B%26%231740%3B%26%231...‎Cached13 نوامبر 2016 ... پایان نامه بررسی حقوقی مالکیت فکری در ایران و به طور عام - ,,پایان نامه بررسی حقوقی مالکیت فکری در ایران و به طور عام,بررسی حقوقی مالکیت فکری ... دانلود-پایان-نامه-بررسی-حقوقی-مالکیت-فکری-در-ایران-و-به-طور-عام sadsoo.payfile.org/tag-دانلود-پایان-نامه-بررسی-حقوقی-مالکیت-فکری-در-ایران-و-به-طور-عام.aspx‎Cachedمحصولاتی که دارای عبارت 'دانلود-پایان-نامه-بررسی-حقوقی-مالکیت-فکری-در-ایران-و- به-طور-عام' هستند. بررسی حقوقی مالکیت فکری در ایران و به طور عام · بررسی حقوقی ... خرید و دانلود پایان نامه بررسی حقوقی مالکیت فکری در ایران و به طور عام ... www.sarvoptdl.ir/file287.html‎Cached3 جولای 2016 ... شما به صفحه اختصاصی پایان نامه بررسی حقوقی مالکیت فکری در ایران و به طور عام وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه ادامه مطلب کلیک ... پایان نامه بررسی حقوقی مالکیت فکری در ایران و به طور عام gooyadlc.meeblog.ir/post/1630‎Cachedشما به صفحه اختصاصی پایان نامه بررسی حقوقی مالکیت فکری در ایران و به طور عام وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه توضیحات بیشتر کلیک کنید. دانلود پایان نامه بررسی حقوقی مالکیت فکری در ایران و به طور عام - خرید ... 7l5kr5.barfindl.ir/‎Cachedدانلود پایان نامه بررسی حقوقی مالکیت فکری در ایران و به طور عام - خرید آنلاین و دریافت. دانلود (پایان نامه بررسی حقوقی مالکیت فکری در ایران و به طور عام ... www.novindlc.site/?p=11291‎Cached12 ا کتبر 2016 ... با آرزوی بهترینها برای شما عزیزان. مدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران فایل مارکت مجموعه پایان ... دانلود پایان نامه بررسی حقوقی مالکیت فکری در ایران و به طور عام - خرید ... namayebaran.afradlc.ir/post/2560‎Cached29 آگوست 2016 ... سلام.به وبسایت ما خوش آمدید. نام محصول دانلودی: پایان نامه بررسی حقوقی مالکیت فکری در ایران و به طور عام درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی دانلود پایان نامه بررسی حقوقی مالکیت فکری در ایران و به طور عام ww.fifun.ir/key-دانلود-پایان-نامه-بررسی-حقوقی-مالکیت-فکری-در-ایران-و-به-طور-عام.aspx‎Cachedpayfile.org,فروشگاه ساز رایگان فایل : همکاری در فروش فایل : پی فایل,دانلود پایان نامه بررسی حقوقی مالکیت فکری در ایران و به طور عام,بررسی حقوقی مالکیت فکری ...