خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

گزارش کارآموزی عمراناداره کل نوسازی مدارس استان گلستان در 40 صفحه ورد قابل ویرایش

گزارش کارآموزی عمران-اداره کل نوسازی مدارس استان گلستان در 40 صفحه ورد قابل ویرایش

مقدمه :

مدرسه سازی یکی از مهمترین عوامل رشد و توسعه ی پایدار هر کشوری می باشد . علی الخصوص در کشور ما که با کمبود فضاهای آموزشی مواجه هستیم . بدین خاطر سازمانی در کشور به عنوان سازمان نوسازی مدارس تشکیل شده است که مسئولیت ساخت و مرمت فضاهای آموزشی را بر عهده دارد .

خوشبختانه این سازمان در راستای اهداف عالیه خویش موفق بوده و مدارس زیادی را به بهره برداری رسانیده است و در اعتلای اهداف عمرانی وآبادانی کشور گام بلندی برداشته است.

توضیحات :

اکثر ساختمانها دارای دو اسکلت بتنی و فولادی می باشد و بنده نیز در طول مدت کارآموزی با این دو نوع ساختمان آشنا شده ام و نکاتی را که باید در حین اجرا و ساخت آن به کار برد را در گزارش خود آورده ام که از مباحث مقررات ملی ساختمانی ایران استفاده نموده ام.

در زیر نمونه ای از آن را می بینید .

توجه به شرایط بهره برداری در طرح و محاسبه

این فصل به عواملی که از نظر شرایط بهره برداری در طرح و محاسبه مطرح است و در بخشهای دیگر یاد نشده است می پردازد. شرایط بهره برداری عبارت است از شرایطی که در آن سازه ساختمان ضمن انجام نقش اصلی خود حفظ ظاهر عوامل سرویس و نگهداری و پایداری و نیز راحتی استفاده کنندگان را تامین می کند .

محدود کردن بازتاب سازه برای تامین شرایط بهره برداری باتوجه به نقشی که سازه به عهده دارد باید به میزان مناسبی صورت گیرد .

پیش خیز در تیرها

اگر برای بعضی از اعضای خمشی پیش خیز بخصوصی لازم است تا در هنگام بارگذاری به شکل مورد نظر و در ارتباط با اعضای دیگر در آید . باید اینگونه محدودیتها در مدارک طرح ومحاسبه به روشنی مشخص شود .

در خرپاها با دهانه بیش از 12 متر لازم است به اندازه تغییر شکل بار مرده پیش خیز داده شود . در شاهتیرهای مربوط به جراثقال با دهانه بزرگتر از 12 متر باید پیش خیزی در حدود تغییر شکل ناشی از بار مرده به اضافه بار زنده پیش بینی شود .

تیرها و خرپاهایی که خیز معینی برای آنها قید نشده باشد باید در کارخانه طوری ساخته شوند که به هر حال پس از نصب تغییر شکل روبه بالا داشته باشند .

انبساط و انقباض حرارتی

بررسی پیش بینی های لازم برای اثرات تغییرات دما متناسب با شرایط بهره برداری باید به عمل آورد . در محاسبات ضریب انبساط و انقباض حرارتی فولاد برابر به ازای هر درجه سانتیگراد در نظر گرفته می شود .

افتادگی ، ارتعاش و انتقال جانبی

الف ) افتادگی

تیرها و شاهتیرهایی که کفها و سقفهای ساختمانی را تحمل می کنند باید با توجهی خاص به تغییر مکان آنها در اثر بارهای محاسباتی طرح و محاسبه شوند .

تیرها و شاهتیرهایی که سقفهای نازک کاری شده را تحمل می کنند باید طوری محاسبه شوند که تغییر مکان حداکثر نظیر بار مرده و زنده از طول دهانه و تغییر مکان حداکثر نظیر بار زنده از طول دهانه بیشتر نشود .

ب)ارتعاش

تیرها و شاهتیرهایی که سطوح بزرگ خالی از تیغه بندی را تحمل می کنند باید باتوجهی خاص به لرزش و ارتعاش حاصل از بارهای جنبشی محاسبه شوند. در مقطع تیر وl طول مرکز به مرکز تکیه گاهی تیر است . همچنین لازم است فرکانس نوسانی تیرها محاسبه گردد که این فرکانس باید از حد احساس بشری کمتر باشد .

پ) انتقال ونوسان جانبی در سازه های فولادی

سازه های فولادی باید به سختی و صلبیت کافی داشته باشد و تغییر مکان جانبی آن در مقابل اثر باد با زلزله محدودیتهای آیین نامه های مربوط را برآورده کند .



خرید فایل



لینک منبع :گزارش کارآموزی عمراناداره کل نوسازی مدارس استان گلستان در 40 صفحه ورد قابل ویرایش

گزارش کارآموزی عمران-اداره کل نوسازی مدارس استان گلستان 5rv72b.sarvdlc.com/‎Cached... عمران-اداره کل نوسازی مدارس استان گلستان || روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید گزارش کارآموزی عمراناداره کل نوسازی مدارس استان گلستان در 40 صفحه ورد قابل ویرایش. برترین فایل گزارش کارآموزی عمران-اداره کل نوسازی مدارس استان گلستان 8sh0l0.nikansefile.ir/‎Cachedتوضیحات کامل و اطلاع از ریز مطالب این فایل با کلیک روی دکمه ی ادامه ی مطلب گزارش کارآموزی عمراناداره کل نوسازی مدارس استان گلستان در 40 صفحه ورد قابل ویرایش. برترین فایل گزارش کارآموزی عمران-اداره کل نوسازی مدارس استان گلستان www.sarvoptdl.ir/file391.html‎Cached3 جولای 2016 ... گزارش کارآموزی عمراناداره کل نوسازی مدارس استان گلستان در 40 صفحه ورد ... طبیعی و آبخیزداری استان گلستان در 16 صفحه ورد قابل ویرایش ادامه […] ... برترین فایل گزارش کارآموزی عمران-اداره کل نوسازی مدارس استان گلستان www.novindlc.site/?p=7515‎Cached10 ا کتبر 2016 ... جهت مشاهده توضیحات کامل محصول روی دکمه ادامه کلیک کنید. گزارش کارآموزی عمراناداره کل نوسازی مدارس استان گلستان در 40 صفحه ورد قابل ویرایش. گزارش کارآموزی عمران-اداره کل نوسازی مدارس استان گلستان - پی فایل pyfail.payfile.org/product-12578-گزارش-کارآموزی-عمراناداره-کل-نوسازی-مدارس-استان-گ.aspx‎Cachedفرمت فایل: doc حجم فایل: 10121 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 40. گزارش کارآموزی عمراناداره کل نوسازی مدارس استان گلستان در 40 صفحه ورد قابل ویرایش ... دانلود گزارش کارآموزی عمران-اداره کل نوسازی مدارس استان گلستان - خرید ... rahpoyevdanesh.aslblog.ir/post/1934‎Cached22 ا کتبر 2016 ... به صفحه دانلود فایل(گزارش کارآموزی عمران-اداره کل نوسازی مدارس استان گلستان)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از ... گزارش کارآموزی عمراناداره کل نوسازی مدارس استان گلستان در 40 صفحه ورد قابل ویرایش. ادامه مطلب ... دانلود فایل ( پروژه کامل اتوکد ساختمان مسکونی 4 طبقه دارای نما و برش قابل ویرایش) کاملترین فایل گزارش کارآموزی عمران-اداره کل نوسازی مدارس استان ... padidevectore.fafablog.com/post/1530‎Cachedبرای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه توضیحات بیشتر کلیک کنید. گزارش کارآموزی عمراناداره کل نوسازی مدارس استان گلستان در 40 صفحه ورد قابل ویرایش. ادامه مطلب. خرید فایل( گزارش کارآموزی عمران-اداره کل نوسازی مدارس استان گلستان) gostaresephr.meeblog.ir/post/1626‎Cachedبه صفحه دانلود فایل(گزارش کارآموزی عمران-اداره کل نوسازی مدارس استان ... گزارش کارآموزی عمراناداره کل نوسازی مدارس استان گلستان در 40 صفحه ورد قابل ویرایش. دانلود گزارش کارآموزی عمران-اداره کل نوسازی مدارس استان گلستان - خرید ... graficshamsine.meeblog.ir/post/1904‎Cachedبه صفحه دانلود فایل(گزارش کارآموزی عمران-اداره کل نوسازی مدارس استان گلستان)خوش آمدید ... گزارش کارآموزی عمراناداره کل نوسازی مدارس استان گلستان در 40 صفحه ورد قابل ویرایش ... خرید و دانلود فایل اتوکد نما منزل مسکونی 2 طبقه کامل قابل ویرایش خرید آنلاین گزارش کارآموزی عمران-اداره کل نوسازی مدارس استان گلستان 7o9c46.nikandlc.ir/‎Cached... کل نوسازی مدارس استان گلستان)شما را در رسیدن به اهدافتان یاری می رساند گزارش کارآموزی عمراناداره کل نوسازی مدارس استان گلستان در 40 صفحه ورد قابل ویرایش ...