خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

پایان نامه بررسی رابطه میان شخصیت برند و وفاداری مشتریان در بخش محصولات لوازم خانگی شهرستان سبزوار

پایان نامه بررسی رابطه میان شخصیت برند و وفاداری مشتریان در بخش محصولات لوازم خانگی شهرستان سبزوار

چکیده

اهمیت برند و تاثیر آن در فروش محصولات شرکت ها به طور فزاینده ای در حال گسترش بوده و آگاهی از شخصیت برند و ابعاد آن به سبب تاثیر گذاری بر رضایت، ارزش ادراکی و وفاداری مشتریان برای شرکت ها حائز اهمیت می باشد. پژوهش حاضر از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ روش از نوع توصیفی می باشد و هدف از آن شناسایی رابطه بین شخصیت برند و وفاداری مشتریان در بخش محصولات لوازم خانگی فروشگاه های شهرستان سبزوار می باشد. مدل پژوهشی طراحی شده بر مبنای مدل شخصیت برند آکر((1997 و مدل ماندهاچیتارا و پولتهونگ((2011 شکل گرفته است. اعتبار محتوایی و سازه پرسشنامه های پژوهش با استفاده از نظرات خبرگان و روش های تحلیل عاملی اکتشافی و شاخص KMO سنجیده شده و برای سنجش پایایی پرسشنامه ها از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شد. به منظور تجزیه و تحلیل داده های حاصل از پرسشنامه نیز متناسب با نیاز آماری از نرم افزار آماری علوم اجتماعی (SPSS)، نرم افزار اکسل و نرم افزار روابط ساختای خطی((LISREL در قالب توصیف داده های پژوهش، توصیف متغیرهای اصلی پژوهش، تحلیل داده های پژوهش و تحلیل عاملی تاییدی استفاده گردید. نتایج تجزیه و تحلیل داده ها تایید تمامی فرضیه های پژوهش و معناداری تمامی عوامل موجود در مدل مفهومی را نشان داده است. به عبارت دیگر بین شخصیت برندهای مورد مطالعه و وفادای مشتریان به آن ها رابطه معنا داری وجود دارد.

واژگان کلیدی: برند،شخصیت برند، وفاداری مشتریان، بخش محصولات لوازم خانگی

فهرست مطالب

عنوان صفحه

فصل اول: کلیات پژوهش

-1 -1مقدمه....................................................................................................... 2

-2 -1 بیان مساله............................................................................................... 3

-3 -1اهمیت وضرورت پژوهش.............................................................. ............ 4

-4 -1اهداف پژوهش.................................................... ..... ................................

-1-4-1 هدف کلی........................................................... ............................. 5

-2-4-1 اهداف جزئی.......................................................... .......................... 5

-5 -1سوالات پژوهش...................................................................................... . 6

-1-5-1 سوال اصلی پژوهش........................................................................... 6

-2-5-1 سوالات فرعی پژوهش........................................................................ 6

-6 -1فرضیات پژوهش........................................................................................ 6

-1 -6-1فرضیه اصلی..................................................................................... 6

-2 -6-1فرضیات فرعی.................................................................................. 6

-7 -1 استفاده کنندگان از پژوهش......................................................................... 7

-8 -1قلمرو پژوهش............................................................................................ 7

-1-8 -1 قلمرو زمانی................................................................................ .. 7

-2-8-1 قلمرو مکانی..................................................................................... 7

-3-8-1 قلمرو موضوعی................................................................................ 7

-9 -1تعاریف، واژه ها و اصطلاحات.................................................................... 8

-1-9-1 تعاریف مفهومی................................................................................. 8

-2-9-1 تعاریف عملیاتی................................................................................. 9

-10-1روش شناسی پژوهش............................................................................ 10

فصل دوم: مبانی نظری پژوهش

-1 -2مقدمه...................................................................................................... 12

-2 -2شخصیت برند............................................................................................ 13

عنوان صفحه

-1-2-2 مفهوم برند و نقش آن در حوزه ی خدمات.............................................. 13

-2-2-2 مفهوم شخصیت برند........................................................................... 14

-3-2-2 چارچوب شخصیت برند...................................................................... 17

-4-2-2 ابعاد شخصیت................................................................................... 19

-5-2-2 شخصیت برند و شکل دهی به ادراک.............. ..................................... 2

-6 -2-2 تجانس میان شخصیت انسانی و برند.................................................... 20

-7-2-2 تصویر برند....................................................................................... 24

-8-2-2 هویت برند........................................................................................ 25

-9-2-2 چارچوب تئوریک هویت برند............................................................... 29

-10-2-2 شخصیت برند و رجحان برند............................................................. 30

-11-2-2 شخصیت برند و فعالیت های ترفیعی................................................... 30

-12-2-2 ارزش ویژه برند.................................................................... ......... 31

-13-2-2 اعتبار برند..................................................................................... 39

-14-2-2 اعتماد برند..................................................................................... 40

-15-2-2 ارتباط برند..................................................................................... 41

-16-2-2 وفاداری برند.................................................................................. 42

-17-2-2 وجهه برند...................................................................................... 43

-18-2-2 ویژگی های برند جهانی.................................................................... 44

-19-2-2 مدل های مربوط به برند................................................................... 45

-3 -2 وفاداری.................................................................................................. 55

-1-3-2 مفهوم وفاداری.................................................................................. 55

-2-3-2 چارچوب ارزش ادراکی، رضایت مندی، اعتماد و وفاداری...................... 57

-3-3-2 ابعاد وفاداری.................................................................................... 63

-4-3-2 بازاریابی رابطه مند و ارتباط آن با وفاداری مشتریان.............................. 67

-4 -2 رابطه ی شخصیت برند با میزان وفاداری مشتریان........................................ 70

-1-4-2 وفاداری به نام تجاری......................................................................... 7

عنوان صفحه

-2-4-2 تئوری ویژگی شخصیت افراد............................................................... 71

-3-4-2 شخصیت برند.................................................................................... 72

-4-4-2 تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان................................................... 72

-5 -2 پژوهشهای انجام شده................................................................................. 75

-1-5-2پژوهشهای خارجی.............................................................................. 75

-2-5-2پژوهشهای داخلی................................................................................ 81

-6 -2جمع بندی مطالب ومعرفی مدل مفهومی پژوهش............................ ........... 84

فصل سوم: روش شناسی پژوهش

-1 -3مقدمه....................................................................................................... 87

-2 -3روش پژوهش............................................................................................ 87

-3 -3جامعه آماری............................................................................................. 87

-4 -3نمونه و روش نمونه گیری........................................................................... 87

-5 -3روش و ابزار جمع آوری دادهها.................................................................. 88

-1-5-3 پرسشنامه شخصیت برند و وفاداری...................................................... 88

-6-3 ویژگی های فنی ابزار اندازه گیری............................................................... 92

-1-6 -3روایی........................................................ .................................... 92

-2 -6 -3پایایی.............................................................................................. 100

-7 -3روش تجزیه و تحلیل داده ها........................................................................ 101

-1-7-3 توصیف متغیرهای اصلی پژوهش......................................................... 101

-2-7-3 تحلیل داده های پژوهش...................................................................... 101

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادهها

-1 -4 مقدمه...................................................................................................... 103

-2 -4 توصیف داده های پژوهش.......................................................................... 104

-1-2-4 توصیف متغیرهای جمعیت شناختی... ................................................... 104

-2-2-4 توصیف متغیرهای اصلی پژوهش......................................................... 108

-3 -4 تحلیل داده های پژوهش............................................................................. 11

ج

عنوان صفحه

-1-3-4 بررسی فرض نرمال بودن دادههای مربوط به پرسشنامه.......................... 111

-4 -4 بررسی سوالات پژوهش............................................................................. 112

-1-4-4 یافتههای مربوط به سوال اصلی پژوهش................................................ 112

-2-4-4 یافتههای مربوط به سوال فرعی اول پژوهش.......................................... 115

-3-4-4 یافتههای مربوط به سوال دوم پژوهش................................................... 118

-5 -4 بررسی فرضیات پژوهش........................................................................... 121

-6-4 تحلیل عاملی تاییدی متغیرهای پژوهش.......................................................... 140

-1 -6 -4تحلیل عاملی تائیدی مرتبه اول شخصیت برند....................................... 141

-2 -6 -4تحلیل عاملی تائیدی مرتبه دوم شخصیت برند........................................ 144

-3 -6 -4تحلیل عاملی تائیدی مرتبه اول وفاداری مشتریان................................... 147

-4 -6 -4تحلیل عاملی تائیدی مرتبه دوم وفاداری مشتریان................................... 148

-7 -4بررسی مدل ساختاری پژوهش..................................................................... 151

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات پژوهش

-1 -5 مقدمه........................................................ ............................................. 154

-2 -5 یافته های پژوهش............................................ ........................................ 154

-1-2-5 یافته های حاصل از توصیف داده های پژوهش....................................... 154

-2-2-5 یافته های حاصل از سوالات پژوهش.................................................... 155

-3-2-5 یافته های حاصل از فرضیات پژوهش................................................... 157

-3 -5پیشنهادات پژوهش...................................................................................... 163

-1-3-5 پیشنهادات منتج از فرضیات................................................................. 163

-2-3-5 سایر پیشنهادات.................................................................................. 166

-3-3-5پیشنهاد به پژوهش های آتی................................................................... 166

-4 -5محدودیت های پژوهش............................................................................... 167

-1-4-5 محدودیت های تحت کنترل.................................................................. 167

-2-4-5 محدودیت های خارج از کنترل............................................................ 167

منابع................................................................................................................. 168

پیوست............................................................................................................. 174

د

فهرست جداول

عنوان صفحه

جدول:1-3 مولفه های شخصیت برند و وفاداری..................................................... 89

جدول :2 -3 شاخص KMO و آزمون کرویت بارتلت برای شخصیت برند................. 92

جدول:3-3 واریانس توضیح داده شده توسط فاکتورهای استخراج شده برای شخصیت

برند. 93

جدول :4 -3 ماتریس همبستگی چرخش یافته پرسشنامه شخصیت برند........................ 94

جدول :5 -3 شاخص KMO و آزمون کرویت بارتلت برای وفاداری مشتریان............ 98

جدول: 6 -3 واریانس توضیح داده شده توسط فاکتورهای استخراج شده برای وفاداری

مشتریان............................................................................................................ 99

جدول :7 -3 ماتریس همبستگی چرخش یافته پرسشنامه وفاداری مشتریان................... 99

جدول :8 -3پایایی پرسشنامه به تفکیک ابعاد.......................................................... 101

جدول:1-4 توزیع فراوانی مربوط به جنسیت مشتریان.............................................. 104

جدول:2-4 توزیع فراوانی مربوط به وضعیت تاهل مشتریان.................... ................ 105

جدول:3-4 توزیع فراوانی مربوط به سن مشتریان................................................... 106

جدل:4-4 توزیع فراوانی مربوط به تحصیلات مشتریان...................................... .. 106

جدول:5-4 توزیع فراوانی مربوط به شغل مشتریان................................................. 107

جدول: 6 -4 آمار توصیفی برند سامسونگ............................................................ 108

جدول: 7-4 آمار توصیفی برند ال. جی................................................................. 109

جدول: 8-4 آمار توصیفی برند پارس خزر............................................................ 110

جدول: 9-4 آمار توصیفی برند اسنوا..................................................................... 110

جدول:10-4 نتیجه آزمون نرمال بودن متغیرها....................................................... 111

جدول:11-4 رابطه شخصیت برند سامسونگ و وفاداری به آن.................................. 112

جدول:12-4 رابطه شخصیت برند ال.جی و وفاداری به آن....................................... 113

جدول:13-4 رابطه شخصیت برند پارس خزر و وفاداری به آن................................. 114

جدول:14-4 رابطه شخصیت برند اسنوا و وفاداری به آن......................................... 114

جدول :15-4 آمار توصیفی شخصیت برند سامسونگ............................................... 115

عنوان صفحه

جدول:16-4 آزمون دوجمله ای جهت بررسی وضعیت شخصیت برند سامسونگ......... 115

جدول :17-4 آمار توصیفی شخصیت برند ال.جی................................................... 116

جدول:18-4 آزمون دوجمله ای جهت بررسی وضعیت شخصیت برند ال.جی.............. 116

جدول :19-4 آمار توصیفی شخصیت برند پارس خزر............................................. 117

جدول:20-4 آزمون دوجمله ای جهت بررسی وضعیت شخصیت برند پارس خزر........ 117

جدول :21-4 آمار توصیفی شخصیت برند اسنوا..................................................... 117

جدول:22-4 آزمون دوجمله ای جهت بررسی وضعیت شخصیت برند اسنوا................ 117

جدول :23-4 آمار توصیفی وفاداری به برند سامسونگ........................................... 118

جدول:24-4 آزمون دوجمله ای جهت بررسی وضعیت وفاداری به برند سامسونگ...... 118

جدول :25-4 آمار توصیفی وفاداری به برند ال.جی................................................ 119

جدول:26-4 آزمون دوجمله ای جهت بررسی وضعیت وفاداری به برند ال.جی........... 119

جدول :27-4 آمار توصیفی وفاداری به برند پارس خزر.......................................... 120

جدول:28-4 آزمون دوجمله ای جهت بررسی وضعیت وفاداری به برند پارس خزر..... 120

جدول :29-4 آمار توصیفی وفاداری به برند اسنوا.................................................. 120

جدول:30-4 آزمون دوجمله ای جهت بررسی وضعیت وفاداری به برند اسنوا............ 120

جدول:31-4 نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین شخصیت برند سامسونگ با

وفاداری به این برند...................................................................................... .. 121

جدول:32-4 نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین شخصیت برند ال.جی با

وفاداری به این برند............................................................................................ 122

جدول:33-4 نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین شخصیت برند پارس خزر با

وفاداری به این برند............................................................................................ 122

جدول:34-4 نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین شخصیت برند اسنوا با وفاداری

به این برند........................................................................................................ 123

عنوان صفحه

جدول:35-4 نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد صداقت شخصیت برند

سامسونگ با وفاداری به این برند......................................................................... 123

جدول:36-4 نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد صداقت شخصیت برند

ال.جی با وفاداری به این برند.............................................................................. 124

جدول:37-4 نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد صداقت شخصیت برند

پارس خزر با وفاداری به این برند........................................................................ 124

جدول:38-4 نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد صداقت شخصیت برند

اسنوا با وفاداری به این برند................................................................................ 125

جدول:39-4 نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد اشتیاق و هیجان شخصیت

برند سامسونگ با وفاداری به این برند.................................................................. 126

جدول:40-4 نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد اشتیاق و هیجان شخصیت

برند ال.جی با وفاداری به این برند....................................................................... 126

جدول:41-4 نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد اشتیاق و هیجان شخصیت

برند پارس خزر با وفاداری به این برند................................................................. 12

جدول:42-4 نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد اشتیاق و هیجان شخصیت

برند اسنوا با وفاداری به این برند......................................................................... 127

جدول:43-4 نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد صلاحیت شخصیت برند

سامسونگ با وفاداری به این برند......................................................................... 128

جدول:44-4 نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد صلاحیت شخصیت برند

ال.جی با وفاداری به این برند.............................................................................. 129

جدول:45-4 نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد صلاحیت شخصیت برند

پارس خزر با وفاداری به این برند......................................................................... 129

جدول:46-4 نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد صلاحیت شخصیت برند

اسنوا با وفاداری به این برند................................................................................. 130

جدول:47-4 نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد کمال شخصیت برند

سامسونگ با وفاداری به این برند......................................................................... 130

عنوان صفحه

جدول:48-4 نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد کمال شخصیت برند

ال.جی با وفاداری به این برند............................................................................. 131

جدول:49-4 نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد کمال شخصیت برند پارس

خزر با وفاداری به این برند................................................................................ 131

جدول:50-4 نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد کمال شخصیت برند اسنوا

با وفاداری به این برند........................................................................................ 132

جدول:51-4 نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد قوت و استحکام شخصیت

برند سامسونگ با وفاداری به این برند.................................................................. 133

جدول:52-4 نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد قوت و استحکام شخصیت

برند ال.جی با وفاداری به این برند....................................................................... 133

جدول:53-4 نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد قوت و استحکام شخصیت

برند پارس خزر با وفاداری به این برند................................................................. 134

جدول:54-4 نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد قوت و استحکام شخصیت

برند اسنوا با وفاداری به این برند......................................................................... 134

جدول:55-4 نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین شخصیت برند سامسونگ با

وفاداری نگرشی به این برند................................................................................ 135

جدول:56-4 نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین شخصیت برند ال.جی با

وفاداری نگرشی به این برند................................................................................ 135

جدول:57-4 نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین شخصیت برند پارس خزر با

وفاداری نگرشی به این برند................................................................................ 136

جدول:58-4 نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین شخصیت برند اسنوا با وفاداری

نگرشی به این برند............................................................................................. 136

جدول:59-4 نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین شخصیت برند سامسونگ با

وفاداری رفتاری به این برند................................................................................ 137

جدول:60-4 نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین شخصیت برند ال.جی با

وفاداری رفتاری به این برند................................................................................ 138

عنوان صفحه

جدول:61-4 نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین شخصیت برند پارس خزر ب

وفاداری رفتاری به این برند................................................................................. 138

جدول:62-4 نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین شخصیت برند اسنوا با وفاداری

رفتاری به این برند.............................................................................................. 139

جدول:63-4 محدوده دامنه شاخص و خوبی برازش................................................. 140

جدول:64-4 شاخص های مناسب بودن برازش مدل انداز گیری ابعاد شخصیت برند..... 141

جدول:65-4 شاخص های مناسب بودن برازش مدل انداز گیری ابعاد وفاداری مشتریان 147

فهرست نمودارها

عنوان صفحه

نمودار :1 -2 چارچوب شخصیت برند................................................................... 18

نمودار :2 -2هویت برند...................................................................................... 28

نمودار :3 -2چارچوب تئوریک هویت برند............................................................. 29

نمودار:4 -2 مدل ارزش ویژه برندآکر................................................................... 3

نمودار:5 -2 رابطه بین شخصیت برند، ترفیعات فروش و ارزش ویژه برند................. 45

نمودار :6-2 مدیریت ارزش ویژه برند................................................................... 49

نمودار :7 -2 ویژگی های فردی موثربر برند......................................................... 5

نمودار:8 -2 تاثیر سازگاری خود پنداره بر وفاداری به برند...................................... 54

نمودار:9 -2 چارچوب ارزش ادراکی، رضایت مندی، اعتماد و وفاداری.................... 57

نمودار :10-2 بررسی ارتباط میان شخصیت نام تجاری،رضایت، ارزش ادراکی، اعتماد و

وفاداری........................................................................................................ .. 60

نمودار:11-2 مدل وفاداری مشتریان..................................................................... 61

نمودار:12-2 تاثیر وفاداری نگرشی بر وفاداری رفتاری.......................................... 64

نمودار:13-2 مدل وفاداری.................................................................................. 66

نمودار:14-2 بنیان های بازاریابی رابطه مند.......................................................... 68

نمودار : 15-2 ساختار ادراکی............................................................................. 70

نمودار:16-2 تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان................................................ 74

نمودار: 1-3 نمودار کتل مربوط به ابعاد شخصیت برند............................................ 93

نمودار: 2-3 نمودار کتل مربوط به ابعاد وفاداری مشتریان....................................... 100

نمودار:1 -4 توزیع درصد فراوانی مربوط به جنسیت مشتریان.................................. 104

نمودار:2 -4 توزیع درصد فراوانی مربوط به وضعیت تاهل مشتریان......................... 105

نمودار:3 -4 توزیع درصد فراوانی مربوط به سن مشتریان....................................... 106

نمودار:4 -4 توزیع درصد فراوانی مربوط به تحصیلات مشتریان....... ...................... 107

نمودار:5 -4 توزیع درصد فراوانی مربوط به شغل مشتریان..................................... 108

نمودار: 6-4 مدل اندازه گیری شخصیت برند در حالت تخمین استاندارد مرتبه اول...... 142

عنوان صفحه

نمودار: 7-4 مدل اندازه گیری شخصیت برند در حالت عدد معناداری مرتبه اول......... 143

نمودار: 8-4 مدل اندازه گیری شخصیت برند در حالت تخمین استاندارد مرتبه دوم....... 145

نمودار: 9-4 مدل اندازه گیری شخصیت برند در حالت عدد معناداری مرتبه دوم......... 146

نمودار: 10-4 مدل اندازه گیری وفاداری مشتریان در حالت تخمین استاندارد مرتبه اول........... 147

نمودار:11-4 مدل اندازه گیری وفاداری مشتریان در حالت عدد معناداری مرتبه اول... 148

نمودار:12-4 مدل اندازه گیری وفاداری مشتریان در حالت تخمین استاندارد مرتبه دوم. 149

نمودار:13-4 مدل اندازه گیری وفاداری مشتریان در حالت عدد معناداری مرتبه دوم... 150

نمودار: 14-4 مدل ساختاری پژوهش در حالت تخمین استاندارد................................ 15

نمودار: 15-4 مدل ساختاری پژوهش در حالت عدد معناداری.................................. 152



خرید فایل



لینک منبع :پایان نامه بررسی رابطه میان شخصیت برند و وفاداری مشتریان در بخش محصولات لوازم خانگی شهرستان سبزوار

پایان نامه بررسی رابطه میان شخصیت برند و وفاداری مشتریان در بخش ... downloadha.cero.ir/product-325787-hesabdari.aspx‎Cachedقیمت فایل فقط 110,000 تومان. خرید. پایان نامه بررسی رابطه میان شخصیت برند و وفاداری مشتریان در بخش محصولات لوازم خانگی شهرستان سبزوار. چکیده. اهمیت برند ... دانلود (پایان نامه بررسی رابطه میان شخصیت برند و وفاداری مشتریان در ... 7safk5.radikaldl.ir/‎Cachedدانلود (پایان نامه بررسی رابطه میان شخصیت برند و وفاداری مشتریان در بخش محصولات لوازم خانگی شهرستان سبزوار) دریافت فایل پایان نامه بررسی رابطه میان شخصیت برند و وفاداری ... 16mbxz.nikandlc.ir/‎Cachedدریافت فایل پایان نامه بررسی رابطه میان شخصیت برند و وفاداری مشتریان در بخش محصولات لوازم خانگی شهرستان سبزوار - پرداخت و دانلود آنی. پایان نامه بررسی رابطه میان شخصیت برند و وفاداری مشتریان در بخش ... cmpeng.ir/?p=86527‎Cached8 ژوئن 2016 ... پایان نامه کارشناسی ارشد با عنوان بررسی رابطه میان شخصیت برند و وفاداری مشتریان در بخش محصولات لوازم خانگی شهرستان سبزوار به صورت ... دانلود (پایان نامه بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری و رضایت مندی مشتریان ... www.sarvoptdl.ir/file158.html‎Cachedدانلود پایان نامه بررسی رابطه میان شخصیت برند و وفاداری مشتریان در بخش محصولات لوازم خانگی شهرستان سبزوار – خرید آنلاین و دریافت با آرزوی بهترینها برای شما ... بررسی تفاوت های جنسی در اضطراب اجتماعی… | شبکه مقاله articlenetwork.ir/p=31615‎Cached10 سپتامبر 2016 ... پایان نامه بررسی رابطه میان شخصیت برند و وفاداری مشتریان در بخش محصولات لوازم خانگی شهرستان سبزوار دسته: مدیریت فرمت فایل: docx حجم ... زن در خلال شاهنامه | شبکه مقاله articlenetwork.ir/2016/10/39876_زن-خلال-شاهنامه.html‎Cached15 ا کتبر 2016 ... پایان نامه بررسی رابطه میان شخصیت برند و وفاداری مشتریان در بخش محصولات لوازم خانگی شهرستان سبزوار دسته: مدیریت فرمت فایل: docx حجم ... تحقیق بررسی عوامل اقتصادی | شبکه مقاله articlenetwork.ir/p=28625‎Cached29 آگوست 2016 ... پایان نامه بررسی رابطه میان شخصیت برند و وفاداری مشتریان در بخش محصولات لوازم خانگی شهرستان سبزوار دسته: مدیریت فرمت فایل: docx حجم ... پایان نامه بررسی نیازهای آموزشی پرستاران از دیدگاه پرستاران و مدیران ... articlenetwork.ir/p=35515‎Cached27 سپتامبر 2016 ... پایان نامه بررسی رابطه میان شخصیت برند و وفاداری مشتریان در بخش محصولات لوازم خانگی شهرستان سبزوار دسته: مدیریت فرمت فایل: docx حجم ... پایان نامه بررسی تاثیر کیفیت رابطه برند بر نیات رفتاری مشتری ... articlenetwork.ir/p=34733‎Cached23 سپتامبر 2016 ... پایان نامه بررسی رابطه میان شخصیت برند و وفاداری مشتریان در بخش محصولات لوازم خانگی شهرستان سبزوار دسته: مدیریت فرمت فایل: docx حجم ...