خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

آموزش محیط گرافیکی در توربو پاسکال 7

آموزش محیط گرافیکی در توربو پاسکال 7


برای برنامه نویسی در محیط گرافیکی نیاز به مقدماتی برای ورود به محیط گرافیک است . اولین خط هر برنامه گرافیکی بعد از دستور Program ، فرمان زیر است :

Uses graph ;

با استفاده از دستور uses برنامه شما می تواند از پیمانه ها و ثوابت توربو پاسکال استفاده کند . این ثوابت و پیمانه ها در فایلی که یک unit نامیده می شود جای می گیرند . کدی که در حالت گرافیکی توسط کامپیوتر تولید می شود ، به نوع کامپیوتر بستگی دارد . بنابراین نوع سخت افزار گرافیکی که در اختیار سیستم است باید به توربو پاسکال اعلام شود . برای این کار از دو متغیر Driver و Mode بصورت زیر استفاده می شود :

Var

Driver , Mode : Integer ;

محتوای این دو متغیر نوع سخت افزارهای گرافیکی سیستم را مشخص می کند . برای تعیین حالت گرافیکی از دستور زیر استفاده می شود :

InitGraph (Driver, Mode, ‘…….’) ;

رویه InitGraph سیستم گرافیکی شما را بررسی کرده و سپس در متغیرهای Driver و Mode مقادیر مناسب را قرار می دهد . پارامتر رشته ای ‘……’ شاخه ای را مشخص می کند که در آن نرم افزار کنترل سیستم گرافیکی شما وجود دارد . رشته ای که بدون کاراکتر است ‘ ‘ به این معناست که این نرم افزار در شاخه جاری قرار دارد .

این نرم افزار همواره در شاخه BGI قرار دارد و معمولا" در محلی است که برنامه توربو پاسکال نصب شده است . بنابراین باید آدرس شاخه BGI را بجای این رشته بنویسیم . برای انعطاف پذیر شدن برنامه و قابلیت اجرای آن روی سیستم های مختلف معمولا" یک نسخه از شاخه BGI را در شاخه ای که برنامه در آن قرار دارد ، کپی می کنیم .

صفحه نمایشی که مانند یک صفحه مختصات است :

در برنامه نویسی گرافیکی موقعیت هر خط یا هر شکلی را که روی صفحه نمایش رسم می کنید ، باید کنترل کنید . صفحه نمایش را در محیط گرافیکی بصورت مختصات X-Y تعدادی نقطه می توان در نظر گرفت . در اکثر نمایشگرها ابعاد متداول عبارتند از : 200×320 ، 350×640 ، 480×640 . که معمولا" تعداد نقاط در محور X ها بیشتر است .



خرید فایل



لینک منبع :آموزش محیط گرافیکی در توربو پاسکال 7

دانلود آموزش محیط گرافیکی در توربو پاسکال 7 -کامل و جامع | نوین مقاله www.novinmgali.ir/?p=7489‎Cached11 نوامبر 2016 ... کاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدید دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| آموزش محیط گرافیکی در توربو ... دانلود فایل ( آموزش محیط گرافیکی در توربو پاسکال 7) | تحقیق گستر www.risearticle.ir/download/306‎Cached23 ا کتبر 2016 ... مدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران فایل مارکت مجموعه آموزش محیط گرافیکی در توربو پاسکال 7 ... [DOC] آموزش محیط گرافیکی در توربو پاسکال 7 15ص.DOC www.moshaveranetehran.net/.../آموزش%20محیط%20گرافیکی%20در%20توربو%20%20پاسکا...‎Cachedآموزش محیط گرافیکی در توربو پاسکال 7. دستور کار آزمایشگاه کامپیوتر مهندس عبدالجوادی. برای برنامه نویسی در محیط گرافیکی نیاز به مقدماتی برای ورود به محیط ... خرید فایل( آموزش محیط گرافیکی در توربو پاسکال 7) golbargonasim.ruzfa.ir/post/8‎Cachedسلام.به وبسایت ما خوش آمدید. هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _آموزش محیط گرافیکی در توربو پاسکال 7_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از آموزش محیط گرافیکی در ... آموزش محیط گرافیکی در توربو پاسکال 7 – حریر دانلود harirdlc.ir/article/10118‎Cached15 ا کتبر 2016 ... از حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و آرزو داریم محصولات ما رضایت شما را فراهم آورد عنوان محصول دانلودی:آموزش محیط گرافیکی در توربو ... دانلود فایل ( آموزش محیط گرافیکی در توربو پاسکال 7) 6cy4hj.afradlc.pw/‎Cachedدانلود فایل ( آموزش محیط گرافیکی در توربو پاسکال 7) آموزش محیط گرافیکی در توربو پاسکال 7 - دانلود فایلهای روز filez.blogsky.com/1395/06/26/post-18392/‎Cached16 سپتامبر 2016 ... آموزش محیط گرافیکی در توربو پاسکال 7 15 صفحه دستور کار آزمایشگاه کامپیوتر مهندس عبدالجوادی برای برنامه نویسی در محیط گرافیکی نیاز به ... تحقیق آموزش محیط گرافیکی در توربو پاسکال 7) » دانلود تحقیق ... mihandocs.com/15965-تحقیق-آموزش-محیط-گرافیکی-در-توربو--پاسکال-7).html‎Cached10 نوامبر 2015 ... ستفاده از Mouse در محیط گرافیک :برای استفاده از Mouse در محیط گرافیکی باید وقفه مربوط به فعالسازی Mouse را فراخوانی کنیم . این وقفه ... کویر دانلود » برترین فایل آموزش محیط گرافیکی در توربو پاسکال 7 kavirdlc.ir/برترین-فایل-آموزش-محیط-گرافیکی-در-تورب/‎Cached30 ا کتبر 2016 ... به صفحه دانلود فایل(آموزش محیط گرافیکی در توربو پاسکال 7)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{آموزش ... برترین فایل آموزش محیط گرافیکی در توربو پاسکال 7 8ya34i.abtindls.ir/‎Cachedبرترین فایل آموزش محیط گرافیکی در توربو پاسکال 7.