خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

پروژه کارآفرینی آموزشگاه موسیقی در 36 صفحه ورد قابل ویرایش

پروژه کارآفرینی آموزشگاه موسیقی در 36 صفحه ورد قابل ویرایش

- 1 مقدمه :

موسیقی، به هر نوا و صدایی گفته می‌شود که شنیدنی و خوش‌آیند باشد و انسان یا موجودات زنده را دچار تحولی کند. موسیقی بیان احساسات انسان است به وسیله اصوات. موسیقی هنری است دارای نوا و سکوت. واژه موسیقی از واژه‌ای یونانی و گرفته شده از کلمه Mousika و مشتق از کلمه Muse می‌باشد که نام رب النوع حافظ شعر و ادب و موسیقی یونان باستان می‌باشد. موسیقی را هنر بیان احساسات به وسیله آواها گفته‌اند که مهم‌ترین عوامل آن صدا و ریتم هستند و همچنین دانش ترکیب صداها به گونه‌ای که خوش آیند باشد و سبب انبساط و انقلاب روان گردد نیز نامیده می‌شود.

پیشینیان موسیقی را چنین تعریف کرده‌اند: معرفت الحان و آنچه التیام الحان بدان بود و بدان کامل شود. ارسطو موسیقی را یکی از شاخه‌های ریاضی می‌دانسته و فیلسوفان اسلامی نیز این نظر را پذیرفته‌اند، همانند ابن سینا که در بخش ریاضی کتاب شفا از موسیقی نام برده‌است ولی از آنجا که همه ویژگی‌های موسیقی مانند ریاضی مسلم و غیرقابل تغییر نیست، بلکه ذوق و قریحه سازنده و نوازنده هم در آن دخالت تام دارد، آن را هنر نیز می‌دانند. در هر صورت موسیقی امروز دانش و هنری گسترده‌است که دارای بخش‌های گوناگون و تخصصی می‌باشد. صدا در صورتی موسیقی نامیده می‌شود که بتواند پیوند میان اذهان ایجاد کند و مرزی از جنس انتزاع آن را محدود نکند.

1 2 نام کامل طرح و محل اجرای آن :

آموزشگاه موسیقی

محل اجرا :

1 3 مشخصات متقاضیان :

نام

نام خانوادگی

مدرک تحصیلی

تلفن

1 4 دلایل انتخاب طرح :

یکی از مسایل فرهنگی مهم در هر جامعه ای هنر و آموزش هنر می باشد. چرا که نیروی حیاط و شادمانی در جامعه تزریق کرده باعث نشاط و آرامش اعضای جامعه می گردد، در این میان هنر اول یعنی موسیقی جایگاه ویژه ای را دارد چرا که بیشترین اثرات در باز شدن ذهن و بالا بردن قدرت فراگیری برای محصلان و ایجاد ثبات شخصیت و بالا بردن اراده و اعتماد به نفس و جلوگیری از افسردگی در بین جوانان و آحاد جامعه می گردد.

1 5 میزان مفید بودن طرح برای جامعه :

این طرح از جهات گوناگون برای جامعه مفید است ، چرا که یکی از ابزارهای تجارت و تبلیغات عنصر موسیقی است که نباید نادیده گرفته شود و نیز اکنون که دنیای تبلیغات غرب با انواع روش ها با یک هجوم فرهنگی غربی مآبی فرهنگ و تمدن ایران اسلامی و جوانان ما را تهدید می کند، استفاده و آموزش به جای هنر موسیقی در این راستا می تواند نقش مهمی را در جامعه بر عهده داشته باشد.

1 6 - وضعیت و میزان اشتغالزایی :

تعداد اشتغالزایی این طرح 21 نفر میباشد .

گزارش مختصر بازدید از واحد ها تولیدی با خدماتی مرتبط با موضوع پروژه :

بازدید از محل آموزشگاه موسیقی

بر اساس هماهنگی های بعمل آمده در بازدید از مرکز آموزشگاه موسیقی به بررسی سیستم ها و دستگاههای موجود در محل پرداختیم و سیستم مدیریت و روش های آموزش را در محل مورد ارزیابی قرار دادیم ،

جنبه های ابتکاری بودن و خلاقیت به کار رفته شده :

ابتکار و نوآوری در کلیه رشته ها می تواند عامل پیشرفت و توسعه قرار گیرد در بخش هنر نیز که بازار رقابتی بسیار شدیدی دارد استفاده از ایده های نو و نوآوری و خلاقیت می تواند به عامل موفقیت تبدیل شود ، طراحی های گرافیکی تبلیغاتی و استفاده از شیوه های نوین هنری از عوامل پیشرفت و توسعه اقتصادی در کشور های صاحب سبک در صنعت میباشد ، الگوبرداری از این روشها برای معرفی کالا و محصولات می تواند به عنوان یک ایده نو مورد استقیال قرار گیرد .



خرید فایل



لینک منبع :پروژه کارآفرینی آموزشگاه موسیقی در 36 صفحه ورد قابل ویرایش

دانلود پروژه کارآفرینی آموزشگاه موسیقی – خرید آنلاین و دریافت | نوین ... www.novinmgali.ir/?p=4385‎Cached9 نوامبر 2016 ... کارآفرینی آموزشگاه موسیقی در 36 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc ادامه مطلب... خرید آنلاین پروژه کارآفرینی آموزشگاه نقاشی. سلام.به وبسایت ما ... دانلود پروژه کارآفرینی آموزشگاه موسیقی -کامل و جامع | نوین مقاله www.novinmgali.ir/?p=4704‎Cached9 نوامبر 2016 ... با سلام،محصول دانلودی +{{پروژه کارآفرینی آموزشگاه موسیقی}}+آماده ارائه به ... پروژه کارآفرینی آموزشگاه موسیقی در 55 صفحه ورد قابل ویرایش. دانلود پروژه کارآفرینی آموزشگاه موسیقی - فایلهای مفید cero1.blogsky.com/.../دانلود-پروژه-کارآفرینی-آموزشگاه-موسیقی‎Cached5 ا کتبر 2016 ... پروژه کارآفرینی آموزشگاه موسیقی در 36 صفحه ورد قابل ویرایش ... پروژه کارافرینی آموزشگاه موسیقی طرح توجیهی آموزشگاه موسیقی کارآفرینی ... دانلود پروژه کارآفرینی آموزشگاه موسیقی – خرید آنلاین و دریافت ... www.risearticle.ir/download/225‎Cached23 ا کتبر 2016 ... برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| پروژه کارآفرینی آموزشگاه موسیقی ... پروژه کارآفرینی آموزشگاه موسیقی در 55 صفحه ورد قابل ویرایش. پروژه کارآفرینی آموزشگاه رانندگی shonizzchocolate.rozblog.com/.../پروژه-کارآفرینی-آموزشگاه-رانندگی.html‎Cached1 روز پیش ... پروژه کارآفرینی آموزشگاه رانندگی در 40 صفحه ورد قابل ویرایش ... 2 . ... ‌‌پروژه کارآفرینی آموزشگاه رانندگی با word دارای 36 صفحه می باشد و .... پروژه کارآفرینی آموزشگاه هنر های تجسمی پروژه کارآفرینی آموزشگاه موسیقی پروژه کاملترین فایل پروژه کارآفرینی آموزشگاه موسیقی | سرو دانلود www.sarvoptdl.ir/file864.html‎Cached5 جولای 2016 ... به صفحه ی دانلود _پروژه کارآفرینی آموزشگاه موسیقی_خوش امدید.امیدوارم بهره ... پروژه کارآفرینی آموزشگاه موسیقی در 36 صفحه ورد قابل ویرایش. دریافت فایل پروژه کارآفرینی آموزشگاه نقاشی – پرداخت و دانلود آنی ... www.sarvoptdl.ir/file996.html‎Cached5 جولای 2016 ... امیدوارم بهره کافی را از پروژه کارآفرینی آموزشگاه موسیقی ببرید پروژه کارآفرینی آموزشگاه موسیقی در 36 صفحه ورد قابل ویرایش ادامه مطلب. برترین فایل طرح توجیهی و کارآفرینی آموزشگاه موسیقی – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper2636.html‎Cached28 سپتامبر 2016 ... کارآفرینی آموزشگاه موسیقی در 36 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc ... برترین پکیج پروژه کارآفرینی آموزشگاه موسیقی – دانلود فایل کاربران ... پروژه کارآفرینی آموزشگاه موسیقی - برترین فایل ها - فایل ناب projeha.filenab.com/product-53585-Entrepreneurship-Music-School.aspx‎Cachedپروژه کارافرینی آموزشگاه موسیقی طرح توجیهی آموزشگاه موسیقی کارآفرینی آموزشگاه موسیقی ... پروژه کارآفرینی آموزشگاه موسیقی در 36 صفحه ورد قابل ویرایش ... پروژه کارآفرینی آموزشگاه موسیقی 9tcxj8.nikansefile.ir/‎Cachedاینک شما با جستجوی ((پروژه کارآفرینی آموزشگاه موسیقی)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -پروژه ... پروژه کارآفرینی آموزشگاه موسیقی در 36 صفحه ورد قابل ویرایش.