خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

تحقیق قانون کار

تحقیق قانون کار

چکیده ای از قسمتهای تحقیق:

متن اصلاحیه قانون کار

پیش نویس اصلاحیه قانون کار به منظور کار کارشناسی و رفع نواقص و کاستیهای آن به تمامی دستگاههای ذیربط، مجموعه های کارگری، کارفرمایی و کارشناسان ارائه شد تا پس از رفع نواقص و تصویب نهایی به اجرا گذاشته شود.
به گزارش فارس، در متن کامل پیش نویش اصلاحیه قانون کار آمده است، به ماده 7 قانون 2 تبصره 3 به شرح زیر اضافه می گردد:
تبصره :3 قراردادهای با بیش از 30 روز باید به صورت کتبی و در فرم مخصوص که توسط وزارت کار و امور اجتماعی در چارچوب قوانین و مقررات تهیه و در اختیار طرفین قرار می گیرد باشد.
تبصره :4 کارفرمایان موظف اند به کارگران با قرارداد موقت به نسبت مدت کارکرد مزایای قانونی پایان کار به ماخذ هر سال یک ماه آخرین مزد پرداخت نمایند.
بنابراین گزارش، بند ز به شرح زیر به ماده 21 قانون کار اضافه می شود:
ز: کاهش تولید و تغییرات ساختاری که در اثر شرایط اقتصادی، اجتماعی و سیای و لزوم تغییرات گسترده در فناوری با تائید هیاتی مرکب از استاندار، روسای سازمانهای کار و آموزش فنی و حرفه ای و صنایع و معادن استان و یک نفر نماینده کارگران واحد و کارفرما و یا نماینده کارفرمای واحد مربوطه
به گزارش فارس، ماده 27 و تبصره های آن به شرح زیر تغییر می یابد:
هرگاه کارگر در انجام وظایف قصور ورزد و یا آئین نامه های انضباطی کارگاه را نقض نماید کارفرما می تواند پس از ابلاغ حداقل دو بار تذکر کتبی که فاصله میان آنها کمتر از پانزده روز نباشد با جایگزین نمودن کارگر جدید و پرداخت مطالبات و حقوق معوقه و همچنین پرداخت سنوات به نسبت هر سال سابقه معادل به یک ماه آخرین حقوق به کارگر، تحت نظارت واحد کار و امور اجتماعی محل نسبت به فسخ قرارداد اقدا نماید.

...

نگرانی از اخراج کارگران

در اصلاحیه جدید ماده 27 این فصل که در طول سالیان گذشته مورد انتقاد کارفرمایان بوده به گونه ای اصلاح شده است که اگر کارگر در انجام وظایف محوله کوتاهی کند و آئین نامه انضباطی کارگاه را رعایت نکند کارفرما می تواند با حداقل دوبار تذکر کتبی در فاصله کمتر از 15 روز قرارداد ادامه همکاری را لغو کند.

در صورتی که این لایحه به تصویب مجلس برسد کارفرما حق دارد همزمان کارگر جدیدی را جایگزین کارگر قبلی کند و با کارگر قبلی تسویه حساب کند.

در قانون کار موافقت شورای اسلامی کار برای فسخ قرارداد با کارگر الزامی است اما در پیش نویس تهیه شده از سوی وزارت کار، کارفرما فقط باید تصمیم خود را به اطلاع شورای اسلامی کار یا تشکل کارگری موجود در کارگاه برساند.

در پیش نویس اصلاح قانون همچنین کارگر می تواند ظرف ده روز به مراجع حل اختلاف مراجعه و شکایت کند و در صورتی که کارگر مقصر تشیخص داده نشود هیات حل اختلاف می تواند علاوه مبالغ تعیین شده در قانون برای هر سال سابقه کار 15 روز خسارت نیز تعیین کند مشروط بر این که این مبلغ از جمع دستمزد دو سال کارگر بیشتر نباشد.



خرید فایل



لینک منبع :تحقیق قانون کار

قانون کار ایران - مقاله و پروژه های دانشجویی ، نرم افزار و بازی اندروید ... www.wikipersia.blogsky.com/1389/09/19/post-29/‎Cachedحیات یک ملت مرهون کار و کارگر است. ( امام خمینی ره ). ذکر تاریخجه تحولات قانون کار و چگونگی تصویب[1] آن نیاز به زمان مناسب تری دارد ولی در بیان تاریخچه این ... تحقیق در مورد قانون کار جمهوری اسلامی ایران - دانلود مقاله mag-iran.com/تحقیق-در-مورد-قانون-کار-جمهوری-اسلامی-ا.htm‎Cachedمقدمه : آیا راستی ماهیت کار چیست؟ آیا “کار” با “شغل” یکی است یا تفاوت دارد؟ در فارسی می گوئیم “… کار پیدا کردی؟” و کمتر می گوئیم “… شغل پیدا کردی؟”. [PDF] ﺁﺷﻨﺎﻳﻲ ﺑﺎ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﻛﺎﺭ ﻭ ﺗﺄﻣﻴﻦ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﻲ markazi.mcls.gov.ir/icm_content/media/image/.../2508_orig.pdf‎Cached... ﻗﺎﻧﻮﻥ ﻛﺎﺭ ﻭ ﺗﺄﻣﻴﻦ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﻲ. ﻭﺯﺍﺭﺕ ﺗﻌﺎﻭﻥ. ﻣﻌﺎﻭﻧﺖ ﺗﺤﻘﻴﻘﺎﺕ، ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻭ ﺗﺮﻭﻳﺞ .... ﻗﺎﻧﻮﻥ ﻛﺎﺭ ﺟﻤﻬﻮﺭﻱ ﺍﺳﻼﻣﻲ ﺍﻳﺮﺍﻥ، ﺩﺭ ﭘﺎﺭﻩ ﺍﻱ ﺍﺯ ﻣﻮﺍﺩ ﺧﻮﺩ، ﻗﻠﻤﺮﻭ ﻭ ﺣﺎﻛﻤﻴﺖ ﺍﻳﻦ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﻭ ﻣﻮﺍ. ﻗﺎﻧﻮﻥ ﻛﺎﺭ ﺟﻤﻬﻮﺭﻱ ﺍﺳﻼﻣﻲ ﺍﻳﺮﺍﻥ، ﺩﺭ ﭘﺎﺭﻩ ... قانون کار , مقاله قانون کار , درباره قانون کار - آموزش مجازی elearnpars.org/قانون-کار.html‎Cached Similarمقاله ای که در زیر مطالعه میکنید با عنوان قانون کار توسط مرکز آموزش مجازی پارس جمع آوری و منتشر گردیده است. قانون کار www.ghanoonbaz.com/anavin/kar/gh_kar.htm‎Cached Similarج - عدم ممنوعیت قانونی و شرعی طرفین در تصرف اموال یا انجام کار مورد نظر. ..... ‌د - بررسی و تحقیق پیرامون اشکالات ناشی از اجرای مقررات حفاظت فنی و تهیه پیشنهاد ... قانون کار ایران - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/قانون_کار_ایران‎Cached Similarاولین قانون کار ایران در ۱۳۲۵ توسط مجلس شورای ملی تصویب شد. تصویب این قانون در نتیجه مبارزات پیگیر ۳ اتحادیه کارگری در ایران بود که «شورای متحده مرکزی ... [سایت حقوق] قانون کار hoghoogh.online.fr/article.php3?id_article=79‎Cached Similarقانون کار که در تاریخ 2/7/1368 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده و مواد ی از آن مورد ... د - بررسی و تحقیق پیرامون اشکالات ناشی ازاجرای مقررات حفاظت فنی و تهیه ... قانون کار و قوانین آن - قلم سرخ sun1360.persianblog.ir/post/12/‎Cached Similar6 مارس 2009 ... سلام امروز مقاله ایی درباره قوانین کار برای شما در ادامه مطلب آوردم که برای همه مفید و لازم است . اینکه بدانیم قرار کار چیست و باید چه شرایطی داشته ... مقالات حقوق کار ، مقاله حقوق کار ، تحقیق حقوق کار، مقالات حقوقی ... nashreedalat.ir/maghalat-hoghoghe/hoghooghe-kar/‎Cached22 ژانویه 2015 ... مقالات حقوق کار، پایگاه جامع مقالات حقوقی، تحقیق حقوق کار ، حقوق کار ، ... فصل دوم: انواع قرارداد کار در قانون کار ایران و بررسی ماهیت قرارداد موقت ... مقالات اجتماعی | حقوقی | قانون کار - آفتاب www.aftabir.com/articles/.../37/مقاله-های-حقوقی-قانون-کار?...‎Cached Similarدعواهای کارگر و کارفرما. در طول تاریخ شاید هیچ وقت کارگر و کارفرما در صلحی طولانی‌مدت … یکشنبه ۳ مهر ۱۳۹۰. اجتماعی | حقوقی | قانون کار | قانون‌کار. مهماندار ...