خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله علل گرایش جوانان به موسیقی غربی ودوری ازموسیقی اصیل ایرانی

مقاله علل گرایش جوانان به موسیقی غربی ودوری ازموسیقی اصیل ایرانی

فهرست:

مقدمه

علل گرایش جوانان به موسیقی غربی ودوری ازموسیقی اصیل ایرانی

راههای برقراری ارتباط بین موسیقی اصیل وجوانان

منابع

..........................................................

چکیده قسمتهایی از متن:

مقدمه

هنر اسلامی گرایشات فطری و انسانی را تحریک و شکوفا می کند و او را به سمت تعالی سوق می دهد.
هنر در مکاتب و دیدگاههای گوناگون به تعریفی از انسان و ابعاد وجودی وی برمیگردد.
در نگاه اسلامی بعد اصیل وجود انسان همان بعد فطری است که در واقع گرایشات عالی انسانی و تعالی طلب او را تشکیل می دهد. لذا هنر اسلامی تعالی بخش بعد فطری انسان است و زمینه ساز شکوفایی استعداد های عالی فطری وی می باشد و موانع رشد آن ها را برطرف می نماید.
گرایشات عالی انسانی میل به تعالی و برخاستن از عالم پست مادی و عروج به کمال دارد لذا هنر اسلامی هنری است که این میل را در آدمی تشدید کرده و از پایبندی به عالم و ماده رها می سازد و به عالم کمال و قرب حضرت حق می رساند اما نقطه مقابل آن نگاهی که در دنیای جدید (غرب ) به مسئله انسان دارد ریشه در تفکرات اومانیستی داشته به عالم پست مادی و حیوانی گرایش دارد و بعد اصیل انسان را غریزی می داند لذا هنر هم درنگاه آنها به مجموعه تدابیر واقداماتی اطلاق می شود که آتش عزیزی او را شعله ور نماید.

...

علل گرایش جوانان به موسیقی غربی ودوری ازموسیقی اصیل ایرانی

آن چیزی که باعث علاقه جوانان به موسیقی غربی شده نه فقط هیجان و یا شادی صرف است بلکه شاید یکی از دلایل آن توع نگاه غرب به موسیقی است. یک نوع نگاه پویا و خلاق. وجود سبکهای مختلف موسیقی ،تلفیق آمیزه های مختلفی از فرهنگ غرب و شرق و پیدایش سبکهای جدید و اهمیتی که به نوآ وری در زمینه موسیقی داده میشود. موسیقی هم مانند هر هنر دیگر برای بقا به نوعی آزاد اندیشی و فضای باز برای جولان دادن نیاز دارد. موسیقی ایرانی چنین فضایی را در اختیار نداشته صرفا در یک فضای بسته زندانی شده و لاجرم دچار رکود و تکرار شده.

....



خرید فایل



لینک منبع :مقاله علل گرایش جوانان به موسیقی غربی ودوری ازموسیقی اصیل ایرانی

مقاله علل گرایش جوانان به موسیقی غربی ودوری ازموسیقی اصیل ایرانی sellfile.cero.ir/product-328510-مقاله-علل-گرایش-جوانان-به-موسیقی-غربی-ودوری-ازموسی.aspx‎Cachedبازدید: 1 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 11 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 20. مقاله علل گرایش جوانان به موسیقی غربی ودوری ازموسیقی اصیل ایرانی ... دانلود مقاله علل گرایش جوانان به موسیقی و دوری از موسیقی اصیل ایرانی mag-iran.com/دانلود-مقاله-علل-گرایش-جوانان-به-موسیق.htm‎Cachedمقدمههنر اسلامی گرایشات فطری و انسانی را تحریک و شکوفا می کند و او را به سمت تعالی سوق می دهد. ... علل گرایش جوانان به موسیقی غربی ودوری ازموسیقی اصیل ایرانی دانلود مقاله علل گرایش جوانان به موسیقی غربی ودوری ازموسیقی اصیل ... filedocx.blogsky.com/.../دانلود-مقاله-علل-گرایش-جوانان-به-موسیقی-غربی-ودوری-ازموسیقی-اصیل-ایرانی‎Cached5 نوامبر 2016 ... مقاله علل گرایش جوانان به موسیقی غربی ودوری ازموسیقی اصیل ایرانی. مقاله علل گرایش جوانان به موسیقی غربی ودوری ازموسیقی اصیل ایرانی. مقاله علل گرایش جوانان به موسیقی غربی ودوری ازموسیقی اصیل ایرانی ... https://selzir.com/.../19479125-مقاله-علل-گرایش-جوانان-به-موسیقی-غربی-ودوری-ازموسیقی-اصیل-ایرانی مقاله علل گرایش جوانان به موسیقی غربی ودوری ازموسیقی اصیل ایرانی محدوده قیمت از 4500 تومان از فروشگاه فروش محصولات دانلودی و بازاریابی فایل سِرو,cero.ir. برترین پکیج مقاله علل گرایش جوانان به موسیقی غربی ودوری ... www.zdownloadp30.ir/paper/5011.php‎Cached19 نوامبر 2016 ... اینک شما با جستجوی ((مقاله علل گرایش جوانان به موسیقی غربی ودوری ازموسیقی اصیل ایرانی)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -مقاله علل گرایش ... دانلود مقاله علل گرایش جوانان به موسیقی غربی ودوری ازموسیقی اصیل ... tnarenj.blogroom.ir/post/231‎Cached22 ا کتبر 2016 ... دانلود مقاله علل گرایش جوانان به موسیقی غربی ودوری ازموسیقی اصیل ایرانی -کامل و جامع - - نارنج و ترنج. دانلود مقاله علل گرایش جوانان به موسیقی غربی ودوری ازموسیقی اصیل ... 4mjfmh.nikandlc.ir/‎Cachedدانلود مقاله علل گرایش جوانان به موسیقی غربی ودوری ازموسیقی اصیل ایرانی -کامل و جامع. دانلود مقاله علل گرایش جوانان به موسیقی غربی ودوری ازموسیقی اصیل ... www.risearticle.ir/download/3444‎Cached25 ا کتبر 2016 ... برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| مقاله علل گرایش جوانان به موسیقی غربی ودوری ازموسیقی اصیل ایرانی || روی دکمه ادامه مطلب کلیک ... دانلود فایل ( مقاله علل گرایش جوانان به موسیقی غربی ودوری ازموسیقی ... nafasaba.ironiblog.ir/post/299‎Cachedامیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شوید اینک شما با جستجوی ((مقاله علل گرایش جوانان به موسیقی غربی ودوری ازموسیقی اصیل ایرانی)) وارد ... کاملترین فایل مقاله علل گرایش جوانان به موسیقی غربی ودوری ... farassoweb.meeblog.ir/post/1334‎Cached13 ا کتبر 2016 ... ما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم عنوان محصول دانلودی:مقاله علل گرایش جوانان به موسیقی غربی ودوری ازموسیقی اصیل ایرانی