خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله حفاظت و ایمنی دربرق

مقاله حفاظت و ایمنی دربرق

چکیده ای از متن:

اساس کار فیوز چیست ؟
فیوز یک عنصر حفاظتی در مدار است که هرگونه اضافه جریانی را که بیشتر از مقدار نوشته شده روی فیوز باشد تشخیص داده و آنرا سریع قطع میکند . بدین صورت که جریان اضافه سبب تولید گرما در فیوز شده و یک سیم حساس به حرارت را که در مسیر عبور جریان و در داخل فیوز قرار دارد ذوب میکند و در نتیجه مسیر عبور جریان قطع شده و اتصال کوتاه بطور موقت برطرف می شود اما تا زمانی که عامل ایجاد کننده اتصال کوتاه مرتفع نگردد عوض کردن فیوز فایده ای ندارد.

چگونه می توان شخص را از خطر برق گرفتگی محافظت کرد ؟

خطرات ناشی از برق کدامند ؟
خطراتی که از برق ناشی می شوند عموما به دو دسته خطرات آتش سوزی و خطرات برق گرفتگی تفسیم میشوند . در صورتیکه در یک مدار الکتریکی اتصال کوتاه پیش آید و برطرف نشود جریان مدار بشدت افزایش یافته و حرارت زیادی تولد می کند . این حرارت سبب آتش گرفتن عایق سیم ها و گسترش آن به مواد آتش گیر دیگر است . خطر ناشی از برق گرفتگی مستقیما شخص را تهدید می کند .
جریان خطا چیست و چند نوع است ؟
در صورتیکه در مدار الکتریکی جریان از مسیر درست خود جاری نشود آنرا جریان خطا می گویند . این جریان ممکن است از طریق اتصال بدنه به زمین جاری شود یا از مدار اصلی بگذرد که میزان آن بیشتر از حد مشخص مدار است که آنرا اتصال کوتاه یا اضافه بار گویند . در حالت اتصال کوتاه دو نقطه ای از مدار که نسبت به هم دارای ولتاژ هستند بهم اتصال می یابند ( توسط یک مقتومت بسیار کوچک ) و در حالت اضافه بار تعداد مصرف کننده ها بیشتر از مقدار مجاز آنها می شود .



خرید فایل



لینک منبع :مقاله حفاظت و ایمنی دربرق

دانلود (مقاله حفاظت و ایمنی دربرق) | تحقیق گستر www.risearticle.ir/download/12243‎Cached1 نوامبر 2016 ... امیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شوید نام محصول دانلودی: مقاله حفاظت و ایمنی دربرق درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی. دانلود فایل ( مقاله حفاظت و ایمنی دربرق) farassoweb.meeblog.ir/post/992‎Cached13 ا کتبر 2016 ... شما به صفحه اختصاصی مقاله حفاظت و ایمنی دربرق وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه توضیحات بیشتر کلیک کنید. مقاله حفاظت و ... دانلود مقاله حفاظت و ایمنی دربرق - خرید آنلاین و دریافت pichakwi.meeblog.ir/post/2338‎Cachedبه صفحه دانلود فایل(مقاله حفاظت و ایمنی دربرق)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{مقاله حفاظت و ایمنی دربرق}را دانلود ... دانلود مقاله حفاظت و ایمنی دربرق mag-iran.com/دانلود-مقاله-حفاظت-و-ایمنی-دربرق.htm‎Cachedحفاظت و ایمنی دربرق. تعریف برق: الکترون چیست ؟ الکترون معنای یونانی کهربا است کهربا ماده ای است که در مالش به پارچه پشمی باردار شده و خرده های کوچک کاه را جذب می ... مقاله حفاظت و ایمنی دربرق rqypt.stu1.ir/‎Cachedمقاله حفاظت و ایمنی دربرق. چکیده ای از متن: اساس کار فیوز چیست ؟ فیوز یک عنصر حفاظتی در مدار است که هرگونه اضافه جریانی را که بیشتر از مقدار نوشته شده روی ... برترین فایل مقاله حفاظت و ایمنی دربرق – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper6154.html‎Cached11 ا کتبر 2016 ... به صفحه ی دانلود _مقاله حفاظت و ایمنی دربرق_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از مقاله حفاظت و ایمنی دربرق ببرید. مقاله حفاظت و ایمنی دربرق. تحقیق ایمنی در برق - مقاله و تحقیق bargh2tohid.rozblog.com/post/1‎Cached Similarسیستم های ایمنی: . 1) سیستم حفاظت توسط سیم زمین . 2) حفاظت توسط عایق کاری . 3) حفاظت توسط ولتاژ کم . 4) حفاظت توسط ترانسفورماتور جدا کننده . 5) حفاظت ... تحقیق در مورد حفاظت و ایمنی دربرق - دانلود مطالب علمی docs.blogsky.com/1395/07/01/post-73870/‎Cached22 سپتامبر 2016 ... تحقیق در مورد حفاظت و ایمنی دربرق. لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل :Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه28 فهرست ... فروش فایل مقاله حفاظت و ایمنی دربرق 1fjofl.nikandlc.ir/‎Cachedدوست عزیز سلام.به سایت ما خوش آمدید هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _مقاله حفاظت و ایمنی دربرق_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از مقاله حفاظت و ایمنی دربرق ... دریافت فایل مقاله حفاظت و ایمنی دربرق - پرداخت و دانلود آنی - عقیق ... agigdlc.ir/post.php?id=22902‎Cached18 ا کتبر 2016 ... شعار همیشگی ما مشتری مداری و کسب رضایت شما عزیزان می باشد نام محصول دانلودی: مقاله حفاظت و ایمنی دربرق درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی